TSB34 emin değilseniz bir doktora ya da doğrudan aşı hemşiresine danışabilirsiniz. Bazı özel hastaneler telefon üzerinden bile bilgi verebiliyor. Ağır olmaması için boş aylarda yapılıyor rota aşısı. 3-5 denmesinin sebebi de o aylarda aşısı olmaması. Yalnız belirli bir süre içerisinde yapılması gerekiyor. O yüzden dikkatli olmanızı tavsiye ederim. Salgınlar çok arttı, bütün minikler için korkuyorum. Geçmiş olsun şimdiden ❤️