Kızlar kısa bir zaman önce tatile çıktık tahminimce çıktığımız gün buzdolabımız bozulmuş içinde ne varsa hepsi çöp oldu. Geldiğimde hemen temizledim ama uzun süre öyle durduğu için evin her yerine koku sinmiş durumda özellikle mutfakta😣 Ne yaptıysam koku gitmiyor havalandırıyorum sürekli ama yok. Fikirlerinize çok ihtiyacım var