Benimde aynısı ya saatlerdir uğraşıyorum uyumuyor aniden ağlıyor gazı var ne kadar çıksada karnı yumuşak olsada oluyor gittik doktor gazı var dedi. Gazla başımız belada bıktım bu durumdan geceleri öyle isyan ediyorum ki sonra tövbe ediyorum pişman oluyorum ama bende lohusa bi kadınım dayanma sabrım bi yere kadar oluyor