Busraaydogan ekolali diyorlar ona normal çocuklarda da görülen bişey işte konuşme gecikmesi olan çocuklarda bu taklit sonraya kalıyormuş ondan oluyormuş yani konuşmanın bi aşaması diyorlar ama otizimli çocuklarda da sık görülen bişeymiş başka bi şüpheniz yoksa 3 yaş a kadar normal karşılanıyor yani üç yaşta bitmiş olması lazım diye biliyorum ben bi doktorun videosunu paylaşayım onuda izleyin isterseniz