Kızlar bebeğim 2 aylık olmak üzere az önce eşimin kucağında sıkıldı ilk defa içini çekerek ağladı yani bi sessizlik oldu bi anda ağlayışı koptu yüksek sesle eşimle birbirimize baktık ilk deda öyle ağladığını gördük sizce neden öyle ağladı büyüdüğü için mi