Yaklaşık 3 aydır az kilo alımı sebebiyle hastane hastane doktor doktor gezdik. En son gittigimiz doktorda tahlil sonuçlarında sodyum potasyum dengesizliği olduğu için acilden çağırdılar serum verip dengelediler ama serumu çıkarınca tekrardan eskiye dönüyor. Başka hastaneye sevk ettiler ama kan ala ala kan kalmadı. Belki kan veririz diyorlar ama tahliller için almamız gerek diyorlar. Yarın sabah kataterden alacağız dediler dünyam yıkıldı. Her yeri mosmor. Neden olduğunu araştırıyorlar. Böbrek üstü bezleri olabilirmiş. Ne yapacağımı şaşırdım çok çaresizim çok kötüyüm. Yaşayan var mı? Yoksa da duanıza talibim…