Mekselinabyb o ilaca benzeyen farklı ilaç kullandım aylarca karsesimle ikimz bnde geçti arada çıkıyor kardesimde devam ediyor doktordan doktora değişiyor cildin xok kötü olsa bile bazı doktorlar vermiyorlar kremle tedavinetmeye çalışıyorlar biz çok ısrar ettik vermişti aşırı sivilcem yoktu sanırım seneler önce kuruluk oldu sadece sivilce kusması fln olmadı bizde ağır ilaçlar olduğu iicn zararları vardır yoksa kullanılmayacak ilaç değil bnce oda kişinin yapısına göredir