GezginPaNDa bnde zor verdim artı pkos ve insülin direnci vardı hic brakmadan devm ettim her 10 günde bir tartldım bazen yarm kg verdm bazen hic ama asla brakmadım herhnde 10 dk ile baslayarak 40 dk ya cıkardm platesi bu sekilde verdm ve dengeli saglıklı beslendim az yedim o sekilde oldu ama cok cbaladım gercekten