Hanımlar ben eşimin yanında calışıyorum ama bı maasim yok. Aylık 3-4bin civarı para alıyorum. Ancak sigortam olmadığı için çalışıyor gorunmuyorum. 10.000 TL limitli kredi kartı istiyorum. Sadece şahsi harcamalarim için kullanacağım, kartı eşim ödeyecek. Bu şekilde kredi kartı alan var mı? Önceden Akbank ve ziraat bankası kredi kartı kullandım. Ödemelerimi düzenli yaptım. Akbanki yüksek aidat ödemesi sebebiyle kapattım. Ziraat bankasi da genç bankkartti, süresi dolduktan sonra tekrar cikarttirmadim. Şimdi alacaklarım oluyor eşime yoğun çalıştığı için ulaşmak zor oluyor, bide bişey alırken sürekli ona söylemek istemiyorum. O da kartlarını ticari kartlar olduğu için vermiyor. Bana şöyle alırım diyor. Ya da ben hesabıma para atıp sanal kart tanımlayarak alıyorum. Sizce düşük limitli kart alabilir miyim