Merhaba kızlar, oğlum 11 ay 25 günlük. Başlıktan da az çok anlayacağınız gibi meme desteği ile uyduğu için gece artık yarım saatte bir kalkar olduk. Kilosu vs de gayet yerinde. Doktorumuz şu şekilde bir uyku eğitimi vermemiz gerektiğini söyledi; 1 hafta boyunca babası ile uyuyacak, ben salonda yatacağım ve sadece gece 11.00 / sabah 07.00de emzireceğim. 07.00 uyanış / Akşam 20.00-20.30 da yatış.
Sizler nasıl yaptınız? Nasil bıraktınız? Bu gece 11de emzirme olayını hep sürdürmeli miyim? Yoksa birkaç gece sonra onu da bırakmalı miyim? Tecrübelerinizi aktarır misiniz lütfen? 🌸