Sedossh Merhaba kızlar oğlum 7 aylık alt dişleri yerleşmiş coook huysuz acaba bunlar yerleştikten ne kadar sonra patlar? Sizinkiler nasıl oldu
momsMete Sedossh aynı durumdayız bende bekliyim bari burda süreci ne kadar zamanda çıkacağını merak ediyorum 🥲
Dlnedz1001 Sedossh bizim çok uzun sürüyor bir yaşında bütün dişlerinin çıkması uzun sürdü. Üstten baktığımda şuan alt yan kesici dişleri gözüküyor ama patlaması çıkması 2 ayı buluyor. İnş sizin kolay çıkar
mervekb Sedossh kızımın 2 alt diş çıkmıştı 2,3 haftadır ateşi var, çok huysuz, iştahsız 11 aylık. Ne dişi çıkacaksa çıksın çıldırmama şu kadarcık 🤏 kaldı.
Uygarbaby Dişlerin çıkması için damağı yer yapması lazım sonra çıkıyor. Delikler açıldıktan sonra bir haftada rahatlıkla gözle görülebilir şekilde çıktı
Sedossh Uygarbaby aslında dişlerini damaklarından görüyorum çıkıyor fakat dışa çıkması patlaması ne kadar zaman alır acaba baya sancılı geçiyor
momsMete Sedossh 7.5 aylık canım, bugün cam çay bardağını dişlerin çıkacağı yere hafif vurdurdum tık tık ses geliyo yerini yapmış gelmesi yakın hemen deneyin sizde🥹