Umutununannesi aynı benim kızım 😄 doktordan kan ter içinde çıkardık bas bas bağırırdı. Milletin bebeği sessiz sakin benimki kıpır kıpır huysuzdu. Özenmiyor değildim hani. Yalnızdım bi de. Eşim ve bendik. Hiç yerimden kalkamadım 3 ay memede yaşadı. Kırkı çıktı kolik oldu her akşam ağlama krizleri. 20 gün falan sürdü. Gaz da bi 3-4 ay sürdü. Banyo yaptırmak da keza kan ter içinde alel acele olurdu. Göğüslerim ağrıyordu ama ben gümüş kapak kullandım 3,5 ay. O olmasa harap olmuştum. Mutlaka kalkan ya da gümüş kapak kullanın. Çok rahat edersiniz.
Şimdi 5,5 aylık. İnan o günler 3-3,5 aylıkken yavaş yavaş bitti. Şimdi çok iyiyiz. Doktordan gülerek çıkıyoruz. Ama dişimiz çıktı erkenden. O yüzden huysuzluğu. Ama insan alışıyor bi şekilde mecbur :) 3 ay dışarı çıkamadım nerdeyse. Ağlar susturamazdık. Şimdi kanguruya koyuyorum dışarı çıkıyorum. Yaşasın özgürlük ☺️
Emzirin. Pışpışlayın sallayın kucağınızda uyutun. Emzirme yastığı alın. Kolumuz uzun süre yatışta sert gelir. Gaz masajı yapın bol bol