kimbumadam Kızlar süre bitti yoğurt mayalandı Sonra napıyorsunuz? Biraz ılımasını bekleyip dolaba kapağı açık koyuyorum.Birkaç saat sonra kapakları kapatıyorum. -Kavanoz aynı gün açılsın taze olması açısından Bu mantık çöpe gitmiyor mu o zaman?
MeetJoeBlack kimbumadam yoğurt mayalandı, makina bitti. Kapağı açıp kavanozları tezgah üstüne çıkarıyorum, üzerine havlu kağıt kapatıp ılıyana kadar bekliyorum. Ilındıktan sonra da kapaklarını kapatıp (bazen peçete de koyuyorum kapağın altına ) buzdolabına koyuyorum.