Bebeğim 2 güne 3. Ayını bitirecek 4. Ayına girecek fakat bir iki haftadır ağlama şekli değişti ve uykudan sanki canı yanmış rüya görmüşcesine uyanıyor karnına ağrı mı giriyor desem sanmıyorum. Gündüz uykuları hep şaştı gece de 12 gibi uyuyor 3 saatte bir uyanıp beslenip geri dalıyor en son sabah 8 gibi uyanıyo ve gün içinde 1 saat 40dk süren kısa uykular yapıyor sallamaya devam edersem uyuyor ya da yanına yatarsam, ne yapmam gerekiyor. Üstelik uykuda kafasını hep sağ sol yaparak meme arıyor genelde. Birde bu korkmuş gibi ağlaması neden oluyor bir yerde 3. Ayda artık anne karnında olmadığını anlar ağlar diye görmüştüm ondan olabilir mi sizin bebekleriniz de böyle oldu mu 3. Ayda?