nibado Kızlar bunu kullananlar yorum yapabilir mi memnun musunuz? Bizde roborock var ondan memnunuz ama fiyatı uçmuş. Xiaomiyi annemlere düşünüyoruz.
miraytan nibado xiaomi ben kullanıyorum 4 senedir ilk başlarda çok güzel süpürüyordu ama son bir senedir filan hiç güzel süpürmüyor içine çekmiyo döküntüleri halının kenarına topluyor filtresini fırçasını tüm aparatlarını kaç kez temizledim halbuki yine aynı
miraytan nibado birde sürekli haritası bozuluyo standını bulamıyo mutfağa gönderiyorum oturma odasını temizliyo kafasına göre takılıyor yani 🙂
Sinem61 miraytan yilda bir ya da en gec iki yilda bir aparatlari değiştirmeniz gerekiyor sadece temizlemek yeterli olmuyor. Ben de ayni sorunu yaşamıştım eşim söyledi aparat degistirmemiz lazim diye
miraytan Sinem61 evet bide öyle denicez yeni aparat sipariş vericez çünkü bu şekilde hiç bi işe yaramıyor gerçekten