Kızlar oğlum perşembe akşamı düştü ve kolu kırıldı alçıya aldılar ama daha sonra çocuk ortopedisi görsün dediler tepecige sevk ettiler onlar daha küçük masum bir kırık değil ileride sıkıntı olmasın dediler ama topar ameliyata aldılar dirsegine tel taktılar 2 hafta sonra alinacak açıyor diyip ağlıyor sürekli başına gelen varmi ne kadar sürede iyileşme oldu nasıl süreç oldu