Bebeğime Prima kullanıyorum diğerleri hepsi var k gıdadan sonra pişik yapmaya başladı.(molfix ve çeşitleri, sleepy modelleri,pure baby hele çok kötü yaptı, goon kullandım oda yaptı ama o biraz ehhti) dışarı çıkarken ve gece uykusunda Prima kullanıyım diyorum. Gündüz evde uygun fiyatlı kullanmayı düşünüyorum, öneriniz var mı? Baby turco aldım şimdi bakalım denycem, kullanan var mı?