Mom091 Merhaba, bebeğim 10 aylık oldu hala diş çıkarmadı. Diş çıkarmayı bırakın bir kabarıklık bile yok. Neden olabilir? Bizim gibi olan var mı korkmaya başladım artık
Eminos Mom091 endise edilecek bisey degil ki yeğenlerim 1 yasindan sonra cikartir oglum 7,5 aylikken cikardi bireysel farklilik bunlar
Bebegim_0406 Mom091 çıkarir merak etmeyin hem çıktı mı birden kabarip bir kaç güne patlayip çıkıyo hem geç çıkarmasi daha iyiymiş.erken çikina erkende dokuluyormus Benim oğlum 4 ayinda çikardi
Ygtek Mom091 ya önceden zaten diş cıkarma 9 10 aylıkken olurmuş şimdi niyeyse bebekler erken çıkarıyor. Birde ne kadar doğru bilmem geç diş çıkaran bebeğin kemik yapısı daha kuvvetli olur der görümcem😂
Mom091 Demirac19 8,5 aylık yürüdü. 10 aylık oldu hala diş çıkaramadı. Diş çıkarmada pek tembel çıktı bizimki😁
Demirac19 Mom091 MaşaAllah bir yerde duymuştum motor gelişimi önde olan bebekler daha geç çıkariyor diye ne kadar doğru bilemem ama benim oğlum da baya erken emekleyip sıralamaya başladi yürümesine de az kaldi bence 😊
Mom091 Demirac19 umarım öyledir. Sağlık sorunu olmasında gerisi mühim değil. Hayatta hep sağlam adımları olsun bebeklerimizin inşallah😊
Brycnyt Benim de bebeğim 9 ay 21 günlük hala dişi yok nine oldu başımıza😂 ama doktoru normal dedi herhangi bir sağlık sorunu olmadığı için d vitaminini aksatma dedi sadece.
AbaSema 8 bucuk aylık bir hafta oldu cıkaralı emzriyorsanız hiç istemeyin benim kızım minicik dişiyle bir ısırıyor aklım cıkıyor korkarak veriyorum bagrınca oyun sanıyor gülüp tekrar ısırıyor
Durunun_annesi Mom091 benim kızım 10 aylıkken çıkardı sonra da arka arkaya çıkardı. Merak etmeyin çıkarır. Bir arkadaşımın oğlu 1 yaşında çıkarmıştı. Oluyor yani böyle şeyler