merhaba sevgili anneler çok heyecanlıyım hayırlısıyla kursağımda kalmaz inşallah Rabbim bilir tabide adetim 2 gün geçti testi sabah mı yapsam net olur yoksa akşam yapsamda çıkar mı sizde biliyorum çok yeni daha ama belki benim gibi yapan vardır diye soruyorum :)