Superisii Kızlar selam çok acil destek bekliyorum bu modeli kullanan var mı memnun musunuz? Almak istiyorum ama trendyol yorumları kafamı karıştı aynısını kullanan varsa yorum yaparsa çok sevinirim 🌸
reyoliko Bunu bilmiyorum ama ben birkaç ay önce S8598 aldım çok memnumum yumuşacık ve parlak gösteriyor saçı. Remingtonun bütün saç düzleştiricileri çok iyi oluyor.
Superisii reyoliko bunu az önce avm de denedim saçımda koku bıraktı, yorumunuz için çok teşekkür ederim❤️🌸