aslaninannesiiii Kizlar ek gidaya gectigimizden beri ilk kez bu kdr kotu kabiz oluyoruz aglayarak 2 parca yapabiliyor kefir iyi geliyordu oda yetersz kalmaya basladi neler yapabilirim ne yedirebilirim ? 3 gun kuraliyla ilerledigiim icin daha bazi seyleri deneyemedik
motherisbackk aslaninannesiiii ben de aynı sorundan muzdaribim sabah cennet hurmasıyla elmayı püre yaptım bugün iki parça yapabildi ama çok sert. Titreye titreye yapıyor bebeğim çok üzülüyorum. Zeytinyağı veriyorum elma suyu içiriyorum geçsin diye ve her fırsatta su içirmeye çalışıyorum
Lara17 aslaninannesiiii bizde çok kabızlık çekiyoruz hala. Gün kayısını kaynatıp blendrdan geçiriyorum biraz suyundan da ekleyip yapıyordum. Ama artık seçici olduğu için beğenmiyor tadını 13aylık kızım. Formül mamayı değiştirdik aptamile geçtim kefiri hala içiyoruz. Çocuk doktorumuz duphalac vermişti ama 3aydır kullandık vücudu alıştığı için yapmıyordu ve şekerli bir şurup bizde bıraktık ilacı. Eczacı kadınında kızı kabızlık çekiyormuş. O bize sıvı fitil önerdi aldık ondan inanır mısınız katı sert kakasını yaptı hazır yapmışken sıvıdan verelim dedik 10dk sonra kaka yaptı yumuşak. Çok iyi anlıyorum sizi gerçekten çok zor bir durum bebek için kıpkırmızı kesiliyorlar.
aslaninannesiiii motherisbackk aynen ya titriyor aglamaya basliyor bende cok uzuluyorum avokado iyi geliyor dediler onuda deniyrum ama farketmiyo bide burda okumustum biri yulagi pisirip icine kayisi puresi koymus bende onu denedim bugun bakalim ise yarayacak mi
Metehan45 motherisbackk cennet hurmasını 1 tatlı kaşığı yulafı yarım çay bardağı su da kaynatın hurmaya ekleyin bir tatlı kaşığı da zeytinyağı koyun bize iyi gelirdi armutluda olabilir ve bal kabağı da çok iyi gelir
uyarnur Sdyll Size katiliyorum tek çözüm bu bizde oğlumla com çektik aglamakta ne çocuk kendinden geçiyordu kuru kayısı bunun ilacı
aslaninannesiiii Lara17 hic sormayin yaa ama devamli fitil vermekte iyi olmaz napcagimi sasirdim ne zamana kdr boyle devam ediyor :/
Aslimm Lara17 merhaba geçti mi peki sizin şu an? Benim oğlum da 13 aylık ve yaklaşık iki aydır aniden başladı ,çok zor yapıyor. Biz de aynı ilacı kullanıyoruz aöa pek etki etmiyor gibi , yemek vermeye korkuyorum artık😕
Lara17 aslaninannesiiii bizimde 8aylıkken başladı. Fitile bende karşıyım bu başka sıvı kremin kapak ucuna takıyorsun makattan sıkıyorsun. 1kere verdim sadece
Femme1 aslaninannesiiii sade verım benım oğlumda 7 aylık geçen bı kabız oldu ağlayarak az bı yaptı ben duş aldırdım hemen zeytonyag verdım masaj yaptım akşamına çok geçmeden yaptı rahatladı yavrum
Semaaa39 aslaninannesiiii patates, muz vermeyin. Tatlı patates, kabak, yulaf,elma,armut, cennet hurması kullanın. Makarna lütfen markasına ait yumuşatan marmelat var. Erik kayısı ve incir var içinde. Çok çok işe yarıyor.
aslaninannesiiii Semaaa39 ya o marmelati bende duydum hatta alip kendim mi yapsam diye dusundum bugun etkili mi epey ?
miray_mirac Kizlar yediginiz yemeklerin sularindan da verin ekgidalarin yaninda herseyden tattirin mutlaka oglen aksam ogununde olsun yogurt verin ben yogurdunun icine biraz zeytinyagi koyuyordum bu sekilde hic kabiz olmadik corba veriyordum pure yerine onu yemek istemedi hic bende bu sekilde verdim boyle alisti insallah duzelir kabizlik cok zor😣
aslaninannesiiii miray_mirac ins ya :( kendi yaptigim probiyotikli yogurt ve ya kefir her gun mutlaka veriyorum her yedirdigim seye mutlaka zeytinyagida ekliyrum ayrica zeytinyagi iciriyorum nasil yinede oluyor anlamadim ek gida vermesek bu sefer nasil aliscak ve ilerlicez anlamadm giti bi yandan tadimlara devam da etmek zorundayim
Lylozzd aslaninannesiiii valla etmedi çünkü o zamanlar şöyle oluyordu; kakasını 3 gün falan yapamıyordu veya çok ıkınıp fındık kadar yapıyordu. 4.gün sepsert bi kaka yapıyordu ama taş yani 1 avuç kadar, sonraki bi kaç gün normal kaka yapıyordu. Yani benim anladığım uçtaki kaka sertleşip kabız gibi yapıyodu çocuğu. Probiyotik zaten yapısı gereği bağırsağa gerekli bakterileri verip florayı düzenliyor, bizim bidaha ihtiyacımız olmadı ama olursa da verirsiniz tekrar, kabızı da ishali de normale çeviriyor. Çinkoyu iştahı için vermişti
hayalperest2310 aslaninannesiiii benim kzım da öyle hep kabız içtiği su bile çorba bile kabızlık yapıyor nasıl düzelecek yazılanların hepsini de yapıyorum şurup bile veriyorum sabah akşam yine sert çıkarıyor
Aslicamm aslaninannesiiii miktarı fazla veriyorsanız kabız olabilir mideleri yumrukları büyüklüğünde fazla değil yani
Semaaa39 aslaninannesiiii evet biz kabızlık yasamadık hıc ama arada sabahlrı vs verıyorum. Oğlum bayılıyor. 1 yasında. 3-4 ay öncesınde baslamıstık
Lara17 Sadelokum uygulamaya yeni girdim tabikide Libalaks Rektal Jel zaten eczacı nasıl kullanılacağını anlatır. Bu kadar işe yarayacağını bilseydim en başta eczacıya sorardık o şurubu kullanmaktansa