Arkadaşlar 4 aylık bebeğim şöyle nasıl anlatsam göz bebekleri mesela biri tam sağa gidiyor en kenarda diğeri de sağda ama tam sağ tarafta değil. Yani sol içinde aynı şey geçerli sol taraftaki gözü tam sola yanaşıyor sağ gözü sola gidiyor ama sıfıra sıfır yanaşmıyor bir fotoğraf ile anlatmak istiyorum. Umarım anlaşılır olmuştur başına gelen var mı?

Bakın sol gözü ortada, sağ gözü solda