Dünya için küçük ama benim ve ayakta sallayan anneler için büyük bi gelişme bu arkadaşlar 😂
Öncelikle benim bebeğim çıt sesine uyanan bi bebekti gerçekten çıt sesine uyanırdı ama.. 6,5 aylık ve nerdeyse 4 aydır ayakta sallanarak uyuyodu ve ayağımdan bıraktığım an hemen gözünü açıyodu ayrıca bazen uykusu olduğu halde saatlerce sallıyodum ve bir türlü uykuya geçemiyodu. Sonra bi anda bi gün hiç sallamadım aldım kucağıma yatırdım emzirme pozisyonunda sağa sola hafifçe poposuna pat pat yaparak salladım 5 dakika bile sürmeden gözlerini kapadı😳 iyice dalması için 10 dk öyle tutuyorum sonra yatağına bırakıyorum. Sanki o çıt sesine uyanan benim çocuğum değilmiş gibi mışıııl mışıl uyuyo allahım 😢😂 şuanda da bi destekle uyuyo evet ama ayakta sallamaktan çok daha avantajlı çabuk uyuyo ve derin uyuyo bütün gün ayaklarımda tutmaktan çok daha iyi şuan. Yavaş yavaş yatakta sallamadan pat pat yaparak uyutmayı da denicem yeterki uyku sinyallerini kaçırmayın kızlar imkansız değil ben ayakta sallamayı bırakmayı başardım galiba 😢🤣