mrsfly Kızlar oto koltuğu alcam ama şubatta ebebekte kampanya felan olur mu bilen var mı? Beklemek mantıklı mı?
tombikinannesi mrsfly kasım indirmlerinden alsaydınız keşke ama şubatta da olur diye düşünüyorum sonuna doğru
Ezonunannesi2012 mrsfly olacak indirim bende bekliyorum oto koltuğu için %29 indirim olacak e bebekte 1 şubatta bakın hemen
tombikinannesi mrsfly ya bu arada bende oto koltuğu aldım kasım indiriminden ama yani toplasan yarım saat oturmuyo sıkılıyo oyuncak veriyorum ama yinede kalkmak istiyo boşuna aldım diicem ama oturması şart yasak çünkü kucakta gitmesi mecbur alıcaksınız sizde
mrsfly tombikinannesi tabi mecbur bizimki de kucakta gidiyor emerek pusette durmuyor umdum oto koltuğu ne kadarlık sizink?
tombikinannesi mrsfly 6ay 9 günlük aslında ön tarafa çevirdiğimde yola bakıyo babasını görüyo oyalanıyo ama o şekilde oturması da şuan yasak tehlikeli napıcaz bilmiyorum 🤷♀️
S_x_w mrsfly evet şubatın 1 inde başlıyor her gün farklı marka ve üründe %28 indirim oluyor..bu sene. Şubat 29 çekecek %29 yapalarlar heralde 😅
nevermore Şubatta da indirim olur. Arabada kucağa alıştıysa başlarda sizi çok zorlayabilir bizimki doğduğundan beri oto koltuğunda kucakta gidebildiğimiz bilmediği için kucak istemiyor arabada.
mrsfly nevermore doğduğu gün bindi sadece pusetine ondan sonra asla. Zaten çok zor bir bebek kolikti, süt alerjisi var evde de daha yeni yeni biraz kucaktan iniyor
nevermore mrsfly daha yüksek koltukları seviyorlar dışarıyı seyredebildikleri için. Oyuncak fln takıyorum ben oyalansın ağlamasın diye