Selam hanımlar 11 buçuk aylık oğlum sanırım odamızda üşüttü biraz serin oldu sabaha karşı. 2bucuk tog tulum üzerine de battaniyesi var ama üşütmüş. Hapşırık ve burnu akıyor bu durumda ne yapmam gerek yardımcı olabılmem ıcın bebeğime. Keyfi yerinde şuan da