Ben de memnunum. Akşam 20.30da uyuturdum 11-12ye kadar elli kere uyanır emmeden uyumazdı. Gündüz uykuları en fazla yarım saat kırk dk olan bebek şimdi 1,5-2saat uyuyor. Uyku içinde uyanırsa ben odaya girmeden 5-10 dk kendi kendine oynayıp bağırıp geri uyuyor. Şimdi 20.30da yatırıyorum gece 2 beslenme yapıyor sabah 7.30da uyanıyor. Diş dönemindeyiz bu aralar biraz uykuları bölünür oldu ama yine de hiç göremem o günleri diye düşündüğüm günleri gördüm 😂