Egenin_pamugu Oğlum 4 aylık 2 gündür bi haller oldu çocuğa ne uyku var ne emiyor ne mama içiyor gazını da çıkarıyor kakada yapıyor sebepsiz yere basıyor çığlığı çok ağlıyor bakamiyor muyum acaba bi bebek bu kadar ağlar mı ya normal mi acile götürecez şimdi 😔
yigidoo02 Egenin_pamugu sizinle bir alakası yok bu durumun 4.ay atağı 7 aylık oğlum ve şimdiye kadar yaşadığım en zor zamanlari 4.ay atağında yaşadım ve uzun sürüyor Allah sabır versin
ferahmete Valla benim de bugün 41 günlük 40 insan sonra belli olur davranislari diyorlardı doğruymuş kucaktan inmek istekiyor kusbuyjusu var sanki devamlı ağlama gece uyuyan bebe şimdi uyumaz oldu önerisi olan varsa alırım .