Sinemkaan25102022 merhaba oğlum 15 ay 14 günlük.
Sürekli ağlamıyor, sadece istemediği şey olunca ağlıyor dikkatini başka yöne çekmeye çalışıyoruz.
Gündüz saat 11.00-11.30 gibi kesin dışarı çıkıyor o saatlerde montunu alıp bize getiriyor. Hava kötüyse 15 dakika iyiyse bir saat vakit geçiriyoruz.(ben,bakıcısı veya babası)
Memeyi keseli iki ay oldu sadece ek gıdayla besleniyor geceleri dişi ağrımıyorsa bir veya iki kere su içmeye kalkıyor.
20 gündür parmak boya,sulu boya yapıyoruz baya keyif alıyor.
Haftada bir gün oyun grubuna götürüyorum iki aydır cok hevesli değil ama dikkati dağılıyor zaman geçiyor.
Bu arada yarım gün çalışıyorum ayrılık kaygısı bir ay önce çok yüksekti Şuan alıştı diyebilirim.
Dişi için calpol çok çok ağlamazsa vermiyorum bizim de 4 dişimiz var ikisi yeni çıktı hatta osanitle idare ediyoruz.