Benoyleuygungordum__ sglkc Bende miyop vardı . Özel Dünya Göz Hastanesi’nde ( Konya ) Ameliyat olmuştum . Bayram Gülpamuk doktorumun adı. Aşırı memnunum kesinliklee tavsiye edebileceğim bir doktor ☺️👌🏻
yzey Benoyleuygungordum__ merhaba benim 4. Günüm ama sol gözüm görmüyor sag gözüm görüyor sizin nasıldı acaba bilgi verir misiniz lütfen 🥲
derya0692 Dünya goz hastanesinde yaptırdım ben de memnunum. Göz önemli ikinci kez çizdirrmek riskli. Tanınan bilinen bir hastanede yaptırın mumkunse
yzey derya0692 merhaba benim 4. Günüm ama sol gözüm görmüyor sag gözüm görüyor sizin nasıldı acaba bilgi verir misiniz lütfen 🥲
yzey derya0692 merhaba sizde görüntü ne zaman gelmişti benim sol gözüm ölçüldü bugün 1 çıktı sag gözüm 0.25 çok garip Bi şekilde
Benoyleuygungordum__ yzey Ameliyat sonrası damla falan olayı olduğu ıcın netlik hep gidiyordu damladan öturu ama ıkı göz arasında bır fark olmamıştı o şekilde, 4. Günümde gayet net görüyordum canım
yzey Benoyleuygungordum__ ameliyat sonrası kontrolde kac çıkıyordu numaranız ve sonra Bi iki hafta sonra kac çıktı numara
Benoyleuygungordum__ yzey Sıfırlarda çıkıyordu zaten benımde dereceleri mm ıkı gözümun toplam astigmat larda içinde 3 buçuk falandı yanlıs hatırlamıyorsam
yzey Benoyleuygungordum__ benimde şu an 4. Gunum 0.75 1 falan çıkıyor acaba düşer mi Bi kaç haftaya 🥲