esrakdgn1 Emzırıyorum emdıkten sonra hırpalanmasın migdesi diye yatırıyorum kusuyor kaynanam sırtını üşüttün annenden geçer ondan kusar diyo bugün böyle çok kustu 6 günlük bebeğim böyle olan varmı
MeetJoeBlack esrakdgn1 6 ay olana kadar kustu valla. Hiç bir sıkıntısı yoktu çok şükür, fizyolojik reflü diyordu doktor, yani kusmasını önleyen bir kapakçık daha henüz gelişmediği için o gelişene kadar kusma olurmuş, siz yine de doktoruna sorun tabi .
Derya0655 esrakdgn1 6.aya kadar kusmaları normal. Bazen çok doyduğu içinde kusabilir. Emzirdikten sonra hemen yatırmayın. Bi 10-15 dakika omzunuza yaslayın o şekilde dursun. Kusabilir çok normal. Kaynanalar sözde herşeyi çok bilir 🤷♀️
Minaa66 esrakdgn1 yani kusmasi siddetiyse hasta degilse reflu vardir az seviyede kusuyorsa fazlasini atiyordur degisiyor yani kilosu gerilemiyorsa sorun yok zaten birde canim reflu minderi kullanmiyorsan kullan derim kizimda 5 aya kadar kullandim kusmasini ciddi oranda azaltti
esrakdgn1 Derya0655 hayır dogumhsnede üşüdüm çok terledım yatarken geceleri emzırtkemfr kıyafetımı kaldırıyorum sırtım açıkta kalıyormuş benim üşütmemdenmş