Ssevey benim kızım 3 ay 27 günlük. 2-3 ay arasında çok kusmaya başladı. Gaz çıkarmaya çalışırdım hemen kusardı her emmede kusardı. O ay sadece 300 gram almış. Videolar vardı tesadüfen çekerken kustuğu. Doktora onları gösterdim kustuğu resimleri gösterdim reflü dedi. Az kilo alması ya da kilo kaybı, fışkırarak veya sulu kusma sanırsam belirtileri bunlar.