Kafayı yemek üzereyim her emzirme sonrası sağmaya çalışıyorum kızım emerken sürekli kafasını geriye çekiyor ağlıyor ayakta emzirmeye çalışıyorum yine ağlıyor uyku sersemi veriyorum bir zaman sonra yine ağlıyor sütün akışımı azalıyor noluyor anlamıyorum önceden göğsümün dolduğunu anlardım şimdi yumuşak yaşayan varsa yardımcı olabilir mi (bu arada kızım 4 aylık oldu bugün )