yamantubi Kızlar 3-4 gündür sürekli öksürüyor ve burnu akıyo hastaneye götürdük öksürük şurubu ve calpol içir dedi doktor çok üzülüyorum ya başka yapabileceğim bişey var mı
Snoflex01 yamantubi çok geçmiş olsun canım dur kurusu kaynat içir bebeğe çok iyi gelıyor ilaç kullanmaktansa doğal ilaç kullan daha iyi şekerli falan diye düşünme kaşıkla içir azar azar ver
cimcime1018 yamantubi Doktorunu dinle onun haricinde bişey verme. Bebekler hızlıca atlatıyor merak etme. Emziriyosan bol bol emzir
adaatuna yamantubi doktorunuz dışında kimseyi dinlemeyin. Bol bol emzirin odayı havalandırın burnunu açık o kadar.z bebekler hızlı atlatıyor
Kez123 @yamantubi bizde 4 aylığız bir haftadır öksürüyor serum fizyolojik katıyorum hava makinesine inşallah antibiyotiğe gerek kalmadan geçer geçmiş olsun sizede
yamantubi adaatuna tamam çok teşekkür ederim bitkisel bir şurup verdi sadece doktor onu kullanıyorum günde 2 kez çünkü çok öksürüyo onun dışında bir şey vermedim