mooomm01 linazengin bende şuan çok zor durumdayım sancı olarak çok sancısı var kuzumun az önce annem bana yaptı içtim iki çay kaşığı evladıma verdik bir tık faydası oldu sanki birde zeytinyağı ile poposunu yağladık
hacisakir linazengin ben çay gibi demleyip içtim haftalarca. Hiç bir işe yaramadı. Çocuğumun bazı gıdalara hassasiyeti olduğunu keşfedince geçti gazı
linazengin mooomm01 benimkide 2 günlük daha . Süt ürünleri yemiyorum asitli tuzlu vs gaz yapabilcek şeyleri onun haricinde başka bişey yapmadım henüz
kikiroz21 2.ayımız bitti doğduğundan beri gazla uğraşıyoruz ağır bir şekilde. Geçenlerde dayanamadım 6 aya kadar çok katı olmama rağmen kimyon çayı yaptım verdim valla baya rahatladı çocuk