4 yaşında çocuğum doğduğundan beri kabızlık çekiyor. Ara sıra popoda kanama oluyordu doktor çizdiği için kanıyor çatlak yok demişti. uzun süre geçti hala var yine götürcem doktora ama çatlak nasıl bir şey? bilen biri bana nasıl gözüktüğünü söyleye bilirmi? Ben 2 tane çizgi gibi görüyorum makat üstünde içten değil ama ( bebekken zorlanıyordu kaka yaparken acıyordu,şimdi acı yok ama sert yapıyor)