bisenakillisinzaten doktora götürün mutlaka ilk 30 gün yenidoğan olarak nitelendiriyorlar ve bebekelrde hastalık çok hızlı ilerliyor içiniz rahat etsin bı doktora gösterin benim bebeğim 1 haftalıkken hasta oldu 10 gün yenidoğan yoğun bakımda kaldı ciğerlerine inmesin burnunu sürekli temizleyin denizsuyu ile yıkayın siz yine de bı doktora gösterin riske atmayin