reyhan_06 evet ama bunlar hiperaktivite degil o cok farklı bisey. 2 yas cocugu zaten hareketli olur hele bide erkekse. Ama ekran maalesef cocugu ekstra hızlandırıyor. Ve dikkat dağınıklığı oluyor. Yani siz ekrani kesmeden yol kat edemezsiniz hiçbir anlamda. Sizi üzmek için söylemiyorum gerçekler bunlar. Yalandan size bekle konusur canim eltimgilin oglu 4 yasinda konuştu diyemem. Fırsatları kaçırmayın gec kalınirsa daha çok uğraşırsıniz.