Nevingunes Arkadaşlar kızımın 1.ay aşısını yaptırdık pazartesi günü. O günden beri huzursuz sürekli ağlıyor uykuya dalmakta güçlük çekiyor. Yardımcı olur musunuz başına gelen var mı?
Zdmom Nevingunes saglik ocagindaki ebe bu asi dogdugunda yapilan asiyla ayni hic bi agrisi ates durumu falan olmaz demisti olmadida huy degistiriyorlar bi sure sonra asi gunune denk gelmis sizinkide
Cglkzn Her cocukta etkisi farkli oluyor 1 ay aşısının bizde sadcee aynı gün huzursuzluk yaptı oda bir kaç saat kimi bebeğe ateş yaptığıda oluyormus normalde ateş yapmaz
Nevingunes Çocuğun bir anda huyu değişti sanki. Bende aşıya bağladım ama bilmiyorum tesadüf mü oldu aşının oldugu güne denk geldi anlamıyorum 😐
Bushraa Kesinlikle aşı bizde de huzursuzluk yaptı. Pazartesi yaptırdık alışını o günden beri akşamları ağlamaktan sesi kısılıyor 😐😓 ve uykuya dalmak için saatlerce çabalıyor
Bushraa Ben netten baktım; baş ağrısı kulak çınlaması falan yapıyormuş bu aşı ve aşı yerinde ağrı olabiliyormuş. Sanırım o yüzden huysuzlar
Nily Bahsettiginiz asi hepatitmi? Onun bir yan etksii yok. Belki igne yeri aciyordur Emzirin surekli:) ben oyle yapmistim