ilos12 o bize alerji yapmıştı. Doktora söyledik kesti hemen Hayatımızda alerji görmedik yani. Bide, antibiyotiklerin ishal Yapması çok normal Probiyotik kullanmalısınız Antibiyotikle beraber bağırsak dengesini%99 bozduğu için hatta antibiyotiği bitirdikten sonra 2 ayda devam edin probiyotiğe. Hemen bir Probiyotik alın başlayın