Bebeğim 53 günlük. Yaklaşık 10 gündür başında konağı var. Önce zeytinyağı ile bakım yaptık ama artırdı kafasında çoğu yere yayıldı. Doktora danışarak önerisiyle konak kremi ve şampuanı aldık kullanıyoruz 3-4 gündür. Azaldı ama bi türlü bitmedi, kafasının diğer yerlerinde de kuruluk yaptı galiba.. ne kadar sürede bu konak geçer? Her gün temizlemeye devam etmeli miyiz? Tecrübeli olanlar bilgilendirebilir mi? 🤔