Kızlar ben çok bilinmez bir döngünün içindeyim bebğim 17 günlük ilk günlerde göğsümü tutamadı ememedi çok kilo kaybetti ve sarılık oldu sarılığı git gide arttığı için doktor mamaya başlattı şırıngayla ya da kaşıkla ver dedi ama ben o şekilde beceremediğim için mecbur biberon kullandım biberon kullanmaya başlayınca bebeğim doymaya başkadı ve sarılığı geçmeye başladı. Bu sırada göğsümü de vermeye devam ettim ama ilk başlarda tutamadığı için silikon uç takmaya başlamıştım. Silikon ucu 4-5 gündür vermiyorum bir şekilde zorlayınca göğsümü tutuyor ama sol göğsümü hiç tutmuyor gep sağ tarafı emiyor. Ben de süt ne kadar geliyor bilniyorum yine 3 saatte bir mama veriyorum. Kendimi de sağıyorum arada bir ve genelde iki göğsümden toplamda 60 ml süt geliyor 10 dk sağım yapınca bu yeterli bir miktar mı sizce? Biberonla veriyorum diye başta vicdan azabı çektim ama bu şekşlde kilo aldı napayım çocuk 3 kg nin altına düşecekti yoksa🥺 biberon alıyor diye göğsümü emmeyi de bırakmadı slnuçta sağ göğsümü çok güzel emiyor🙏🏻 sizce bir yerlerde hata yapıyor muyum çok üzülüyorum yetemiyorum yanlış yapıyorum diye🥺 en çok merak ettiğim şey 10 dk sağımda iki göğüsten 60 ml az mı sizce? Bazen sırf dol göğsümden 60 ml geldiği de oluyor değişiyor hünün saatlerine göre ama genelde ikisi 60 ml oluyor. Bebiş sağ höğsümü emiyor ve soldan da sağıp versem öamauı bırakmaya yeter mi sizce?