ABMS kesinlikle metin bey benim oğlum 4.5 aylık doğduğunda kuvezde kaldı o günden beri hep o ilgilenir çok iyi doktor takibi çocuğa ilgisi diğer doktorlar gibi direk ilaç verip göndermiyor ilaca çok karşı doğal yoldan çöZüm bulmaya çalışiyor ben çok memnunum