Benim kızım 10 aylık ilk doğduğundan beri sudocrem kullanıyorum 400gr 6 ay kullanıyoruz çevrem çok çabuk bitiriyon diyo.ama az sürdüm zaman hemen pişik oluyo pişik olmasından iyi değil mi eşimde hiç ekonomik değilsin fln diyor ben gerçekten öyle miyim acaba 🙄