Alfa_Mom Ya kızlar bu olay çok siniri bozuyor 3 aylık beneğim doğduğu günden beri mama yerken biberonun yan tarından ağzından hep akıyor yani yarısını içiyorsa yarısıda dökülüyor tek benim bebeğim mi böyle
3kedili2bebekli Alfa_Mom benim de oğlum öyle 2 ay 13 günlük ben artık pes ettim aksın diyorum döksün diyorum emerken de aynısını yapıyor ben üstten emiyor görüyorum yutkunuyor falan da bir bakıyorum üstü ıslak
Alfa_Mom 3kedili2bebekli ayy evet bizimde öyle mama ve meme olarak ilerliyoruz emiyo bakıyırum yakası ıslanmış mama veriyorum hep ağzının kenarlarından akıyor kriz geçirdim artık
3kedili2bebekli Alfa_Mom öyle yemeyi seviyorlar demek ki ikizinde öyle bir problem yok ama oğlum öyle ağzında delik mi var oğlum diyorum 😀