Asel1211 3.ayindan beri bebeğimde agulama ve sesler çıkarma vardı ama son 1 haftadır bebeğim agulamiyor ses falanda çıkarmıyor sadece ben konuşunca gülümsüyor bu durum normalmi endiselendim
icos Asel1211 Normal bir durum.Artık etrafını tanımaya başlıyor başka şeylere dikkati yöneliyor. Dönem dönem olabilir ama baktınız 1 ayı geçiyor size hiç tepki vermiyor o zaman sıkıntı. Ama bebeğiniz gülüyormuş,bakıyormuş hiç sorun yok.
prensesinannesi11 Asel1211 benim bebeğimde 4 ay 17 günlük 2 haftadır ses seda çıkmıyor önce daha çok agulardı Şuan dinliyor bence bizi dediğiniz gibi gülüyor bakıyor ama ses çok nadir çıkıyor
icos Asel1211 Çok normal artık kendi bilinçlerine varıyorlar.Etrafı inceleyip keşfediyorlar minnoşlar.
bilememolabilir prensesinannesi11 aynı durum şuan bizded eoldu sonra sürec nasil ilerledi bebeginizde
prensesinannesi11 bilememolabilir Şuan 9 aylık oldu bebeğim gayet iyi mama diyor ve bunu acıktığı zaman söylüyor arada bir baba diyor ağladığında anne diyor ve bazen de anlamsız kelimeler çıkarıyor 8. Ayın sonuna doğru bir anda oldu söylediklerim
burcuraaz Benim bebeğim de şuan 4 aylık. Bir süre hiç agulamadi . Ama kısa süre sonra bunu telafi ediyor. Sanki sizle konuşuyor , öyle ses çıkarıyor 🤤