Ya oğullarıma çok düşkünüm ama arkadaşlarım benden biraz büyük olanlar hep kızıyla takılıyor bı yerlere gidiyor oğlanlar aileyle sosyallesmiyor dün arkadaşlarla tiyatroya gittik büyük çocuğu olanlar hep kızıyla anneye yoldaş ilerde benimle takılmazlar ogullarim diye bı hüzünlendim ama doğurmaya maddi manevi cesaretim yok açıkçası istemiyorum da içimde hevesi kalacak