Tüp bebek yaptığınız yer güvenli bir yerse öyle bir ihtimal yok artık çünkü şu an daha sıkı denetleniyor imha edin dendiğinde edilir bende tüp bebekle çocuk sahibi oldum defalarca isim soy isim tc soruluyor her aşamada ve eşlerin birbirinin onayı olmadan bile işlem yapılamıyor böyle şeyleri kafanızda tutmayın bence