Kızlar ek gıdaya başladık ilk zamanlar 2 günde 1 falan yapıyordu kakasini. Şimdi 1 hafta oldu hala yapmadı kakasını. Emmesi güzel huzursuz da değil. Dunle bugün birer çay kaşığı zeytinyağı da verdim. ne önerirsiniz sizler ne yaptınız böyle bı durumda