Esraeymeneren Elvn94 eski usul olacak ama bende serum kullandım sprey aldim ama daha 2 aylık kıyamadım en son bir iki damla süt sağ damlat dediler denedim kendiliginden cikti sildim simdi surekli tikandikca yapiyorum anne sütünün zararı olduğunu düşünmüyorum
eymenim1405 Elvn94 eczanelerde yastiga damlatilan ilaclar var naneli onlar rahatlatıyor birde odada su olsun nemi alsın onun içine de damlatavilirsin
Durukan Elvn94 doktor demişti bana da biz küçük doğduğumuz İçin tıkalı burnumuz doktor yan yatır soğan kes demişti rahatlatır dedi