Sadeturkkahvesi 28 aylık oğum aslaaaa ama asla uyumak istemiyo uyku dediğimiz an ağlıyor öğlen 1 saat fakan uyuyor ama en kısa uyutma süremiz 1 saati geçiyor. Akşam 20.30 da başlıyoruz 23 e doğru zor uyuyo canımızdan bezdirdi. Öğlen uykusunu bıraksam düzene girermi
Elifkskll Sadeturkkahvesi bırak artık canım istemiyor demek ki artık gündüz uykusu. Benimde oğlum 28 aylık öğlen uyutmayan bu sefer akşam üzeri 5 gibi uyuya kalıyor gece uykusu aksıyor bu sefer. Hala öğle yaptırıyorum o yüzden
expectopatronum Sadeturkkahvesi benim oğlum 21 aylık şu an. 2 ay önce bıraktı gündüz uykusunu asla uyumuyor. Başlarda geceleri felaket geçiyordu. Şimdi biraz daha düzeldi.
Sadeturkkahvesi amansallagitsin dün akşam 22.45 de uyudu Sabah 7.40 da kalktı öğlende 12.30 da yattı uyuyalı 10 dk oldu
Tombikdonerartikcokpahali Girer baya girer hatta. Kızım 14 aylıkken bıraktı uyumak istemiyordu 1 saat ayağımda sallıyorum ona rağmen zor dolayıyordu. Uyuyunca da 1 saat anca uyurdu. Gece de geç yatardı. Ne zaman biraktirdim düzene girdi
Sadeturkkahvesi Tombikdonerartikcokpahali ay ciddi misin ya gerçekten kızmak istemiyorum. Babasıyla ikimiz zor uyutuyoruz
amansallagitsin Sadeturkkahvesi sabah o saate kalkip oglen uykusu o civarda yapip aksam ztn 8 9 dogru yatmis olur cok uyku aldigi zaman oglen uykusu yapmazlar uyanik kalma suresi 6 7 saat gbi oluyor bizde 27 ayligz bazen oglen yapar bazen yapmaz sabah kalkisina bagli
Sadeturkkahvesi amansallagitsin evet hepsini biliyorum ve bugüne kadar hep düzenli şekldeydi uykusu 9 olmadan uyumuş olurdu 2-3 aydır bizi mahvediyo
amansallagitsin Sadeturkkahvesi nrml bence bnd yasdm dis cikartyr mu. Birzda kendi halerine birkmak lazm sonra kendiliginden gine eski hal aliyor.
BuzluKahve Sadeturkkahvesi Biri evet, diğerini henüz bilmiyorum. Bizin doktor bünye meselesi demişti. Kızım hatta 16 aylıkken bıraktı. Ama gece deliksiz 12 saat uyuyordu.